Media Promosi Gratis Untuk Anda. Jaringan Web Iklan kami di Support Oleh Pelayanan dari Google. Dapatkan Link Back Gratis

Rabu

FreeAds: Pakej Honeymoon dan Percutian di Bali

Nama*:PT. Pandawa Lima Tour Bali
Email*:info@balipakej.com.my
Judul*:Pakej Honeymoon dan Percutian di Bali
Isi Iklan*:Bali Pakej
Maklumat pakej percutian, pelancongan, dan lawatan ke Bali untuk cuti - cuti Malaysia
Balipakej.com.my menawarkan perkhidmatan tempahan hotel, chalet dan apartmen di Pulau Bali. Untuk anda yang gemar melancong atau sedang merancang untuk bercuti ke pulau Bali, BaliPakej.com.my juga menawarkan pelbagai perkhidmatan seperti Pakej Bulan Madu (Honeymoon Package), Pakej Hari Keluarga (Family Day Package), serta Pakej Kumpulan (Group Package)
Pulau Bali, sebuah pulau di Indonesia yang masyhur sebagai pulau seribu kuil memiliki pantai-pantai yang indah dan bersih serta pemandangan alam yang cantik. Pulau Bali amat sesuai sebagai tempat pelancongan atau percutian kerana pulau ini amat sangat diminati para pelancong dalam dan luar negara. Pantai yang cantik dan pemandangan yang menawan serta budaya yang unik jadi tarikan utama ke Pulau Bali.

Pulau Bali terletak di dalam negeri Indonesia. Ia merupakan pusat pelancongan utama di Indonesia yang sudah dimajukan sebagai pusat pelancongan bertaraf antarabangsa. Ada banyak perkelahan utama di pulau Bali iaitu Kuta, Ubud, Nusa Dua, Sanur, Seminyak, Denpasar, Candidasa, dan Lovina. Semua perkelahan itu menawarkan bilik, hotel, apartment dan chalet yang bercirikan seni bina Bali eksotik serta modern. Pelbagai pilihan penginapan disediakan untuk semua golongan, sama ada yang datang bersendirian, bersama keluarga, rakan-rakan, hinggalah kepada kumpulan yang lebih besar (hari keluarga, percutian kakitangan syarikat swasta atau kerajaan).

Anda boleh pusing-pusing untuk melawat tempat-tempat menarik di pulau Bali seperti Kintamani, Bedugul, Tanah Lot, Besakih, Tanjung Benoa, Uluwatu, Ubud, Jimbaran dan lain-lain. Sambil itu anda juga boleh singgah di kedai cenderahati di Celuk, Mas, Legian, Sukawati dan lain-lain.

Dalam laman Bali Pakej ini terhimpun maklumat yang mungkin anda perlukan, kerana matlamat kami ialah memberi panduan kepada anda untuk mengenali Pulau Bali sebelum anda ke Bali. Di samping itu kami turut menawarkan khidmat menempatkan anda di resort yang anda pilih termasuk pakej percutian, (individu, pasangan, keluarga & kumpulan), pakej kumpulan, pakej hari keluarga (insentif), pakej melancong dan pakej aktiviti/advencer.

Kami memahami hasrat para pelancong yang mahukan pakej pelancongan ke pulau Bali. Pihak kami dengan sukacitanya menawarkan pakej pelancongan ke Bali sebagai salah satu destinasi percutian yang mempersonakan. Kami pastikan perkhidmatan yang benar-benar memuaskan supaya hasrat untuk melancong dengan penuh kegembiraan tercapai. Pakej ini dikendalikan oleh pemandu pelancong yang fasih berbahasa melayu dan English.

Anda wajib menguruskan tiket penerbangan sendiri dan biarkan kami mengendali urusan hotel, makan (halal), pengangkutan darat dan perkhidmatan lainnya. Sekiranya anda memerlukan, kami juga menyediakan pakej khas untuk anda mengikut bajet dan keperluan, kami dengan suka citanya sedia berbincang.

Sila kunjungi laman Pakej dan laman hotel kami untuk lebih banyak maklumat pakej dan hotel di Bali.

http://www.balipakej.com.my
Kategori:Tour & Travel
Gambar:
Kota:Denpasar Bali
Telp:62 361 499345 / 8879091



Powered by EmailMeForm

0 komentar:

Posting Komentar

Inovasi Bisnis Online yang Pertama kali dengan Prinsip Pro Member.
Modal Hanya Rp. 50.000,- selamanya, Full Support Online, Best Bisnis Choice By Member Self.
Sistem Matrix 4x10, Full Randomizer SpillOver System, Komisi dan Reward Mingguan Pasti.